Max's Home Page
חצר טכנית
   מבזקים
20/8/2013
שתי משאיות סקניה בסין עברו יותר מ- 3 מיליון קילומטר
23/7/2013
סקניה מספקת לראשונה בעולם משאיות יורו 6 מונעות בגז
30/6/2013
מהנדסי סקניה זוכים להוקרה מצד פורשה
30/5/2013
פעילות המשאיות של סקניה מתרחבת גם בקולומביה
20/5/2013
המשאיות החדשות של סקניה יפחיתו את הוצאות הדלק
17/4/2013
400 משאיות סקניה בצפון שבדיה
24/3/2013
סקניה וסימנס בשיתוף פעולה לפיתוח כלי רכב חשמליים
25/2/2013
סקניה מצטרפת ליוזמת הסחר ההוגן של האו"ם
12/2/2013
סקניה תספק 709 שלדות אוטובוסים לרוסיה
30/1/2013
סקניה נכנסת בפעם הראשונה לשוק האוטובוסים ההודי
18/12/2012
כבאית ורודה של סקניה היא כוכבת קמפיין מודעות לסרטן בשירותי ההצלה
17/12/2012
סקניה החלה לספק מנועים לכלי רכב לגרירת מטוסי נוסעים שפותח על ידי התעשייה האווירית הישראלית
26/11/2012
משאבת הבטון הגבוהה בעולם הורכבה על משאית סקניה
14/11/2012
סקניה נבחרה לחזק את צבא פינלנד עם מנועי V8
31/10/2012
סקניה סיפקה משאיות יורו 6 ראשונות בגרמניה
9/9/2012
הגעת דחסני אשפה עבור הלקוחות ירא"ב וטל אל
23/8/2012
סקניה נבחרה כספקית בלעדית של משאיות כבדות עבור חברת הדואר והלוגיסטיקה המובילה בסקנדינביה
2/8/2012
מערכת בקרת השיוט של סקניה זוכה בפרס איכות סביבה
1/8/2012
משאית חשמלית מספקת אלטרנטיבה לתובלה קונבנציונלית
18/6/2012
משאית הדגל סקניה R 730 זוכה בתואר "חדשנות וטכנולוגיה"
13/5/2012
סקניה R480 - המשאית הירוקה והחסכונית של השנה
27/4/2012
סקניה תספק 231 אוטובוסים לעיר הבירה סנטיאגו
23/4/2012
סקניה השלימה אספקת 211 אוטובוסים בתשעה חודשים
20/3/2012
התבצע רישום משאיות היורו 6 הראשונות
7/3/2012
סקניה עוברת להנעת צי המשאיות שלה ב-ביודיזל
15/2/2012
הזמנת של 1,000 משאיות סקניה בבריטניה
26/1/2012
סקניה תספק 375 משאיות ליצרנית משאבות בטון הגדולה בעולם
כבאית ורודה של סקניה היא כוכבת קמפיין מודעות לסרטן בשירותי ההצלה

האקן לילי ועמיתיו הכבאים בסטוקהולם מפעילים כיום את קרן המלחמה בסרטן של הכבאים בשבדיה. במטרה להגביר מודעות לשיעור  הסרטן הגבוה באופן משמעותי בקרב אנשי הצלה, הם משתמשים בכבאית סקניה ורודה.

When not engaged in Scania’s press tests, Håkan Lilja is a firefighter based at Stockholm’s Brännkyrka Fire Station.המראה יוצא הדופן של כבאית ורודה (שנצבעה בורוד באישור מכבי האש של סטוקהולם), מסייע להאקן וחבריו כאשר הם יוצאים לקמפיינים ואיסוף כספים, "אנחנו רואים שיש כבאים רבים החולים בלוקמיה, סרטן אשכים, סרטן ערמונית וסרטן הקיבה", אומר הכבאי הבכיר אנדרס, הפעיל מאוד בקרן.

סקרים במספר מדינות אישרו סופית את הקשר הגבוה בין הסיכון לחלות בסרטן ומקצוע הכבאות. באוסטרליה, בקנדה ובארצות הברית סוגים שונים של הסרטן בקרב כבאים מסווגים כיום כמחלות הנגרמות מעבודה. "יש לנו ציוד מגן נשימה טוב. אבל דווקא אחרי השריפה אנחנו נחשפים לרעלים מסרטנים שנספגים דרך העור, ולא כפי שחושבים שזה נגרם מהשרפה עצמה", אומר האקן. "מסיבה זו אנו משתמשים בכפפות גומי. אך זה לא מונע לגמרי את החשיפה, מאחר ואנו חוזרים לתחנת כיבוי האש עם ציוד מלוכלך ובגדים שיש לשטוף. באופן אידיאלי, תחנות כיבוי אש צריכות להיות מחולקות לאזורים נקיים ולא נקיים, אבל זה לא קיים."


האקן, מלבד היותו כבאי הוא גם נהג ניסוי בחברת סקניה. הוא עבד כנהג בהדגמות והעביר כלי תחבורה למקומות שונים. המפגש הראשון שלו עם עיתונאים היה כאשר הושקה משאית סקניה
R 730, ובהמשך הוא היה מעורב גם בהשקה של משאיות סקניה יורו 6.

 

האקן מספר מחוויותיו: "השתתפתי באירועי נהיגת מבחן לאומיים בצרפת, פולין, רומניה ושוויץ. אירועים אלה הם אינטנסיביים ומתמשכים במשך ימים ארוכים. אבל זה באמת כיף גדול, לא מעט בגלל שבאירועים אלו נחשפים למגוון גדול של סוגי נהיגה". כחלק מעבודתו כנהג הדגמה הוא מהווה דוגמא לנהיגה חסכונית בדלק אבל זה לא תמיד המקרה בעבודתו הרגילה. "כאשר אנו מגיבים לקריאות חירום דוושת הדלק פוגעת ברצפה. במצבים אלה, 110 אחוזים הוא הנורמה! "

 

 

 

 
בניית אתרים בניית אתרים Media4u