Max's Home Page
חצר טכנית
   מבזקים
20/8/2013
שתי משאיות סקניה בסין עברו יותר מ- 3 מיליון קילומטר
23/7/2013
סקניה מספקת לראשונה בעולם משאיות יורו 6 מונעות בגז
30/6/2013
מהנדסי סקניה זוכים להוקרה מצד פורשה
30/5/2013
פעילות המשאיות של סקניה מתרחבת גם בקולומביה
20/5/2013
המשאיות החדשות של סקניה יפחיתו את הוצאות הדלק
17/4/2013
400 משאיות סקניה בצפון שבדיה
24/3/2013
סקניה וסימנס בשיתוף פעולה לפיתוח כלי רכב חשמליים
25/2/2013
סקניה מצטרפת ליוזמת הסחר ההוגן של האו"ם
12/2/2013
סקניה תספק 709 שלדות אוטובוסים לרוסיה
30/1/2013
סקניה נכנסת בפעם הראשונה לשוק האוטובוסים ההודי
18/12/2012
כבאית ורודה של סקניה היא כוכבת קמפיין מודעות לסרטן בשירותי ההצלה
17/12/2012
סקניה החלה לספק מנועים לכלי רכב לגרירת מטוסי נוסעים שפותח על ידי התעשייה האווירית הישראלית
26/11/2012
משאבת הבטון הגבוהה בעולם הורכבה על משאית סקניה
14/11/2012
סקניה נבחרה לחזק את צבא פינלנד עם מנועי V8
31/10/2012
סקניה סיפקה משאיות יורו 6 ראשונות בגרמניה
9/9/2012
הגעת דחסני אשפה עבור הלקוחות ירא"ב וטל אל
23/8/2012
סקניה נבחרה כספקית בלעדית של משאיות כבדות עבור חברת הדואר והלוגיסטיקה המובילה בסקנדינביה
2/8/2012
מערכת בקרת השיוט של סקניה זוכה בפרס איכות סביבה
1/8/2012
משאית חשמלית מספקת אלטרנטיבה לתובלה קונבנציונלית
18/6/2012
משאית הדגל סקניה R 730 זוכה בתואר "חדשנות וטכנולוגיה"
13/5/2012
סקניה R480 - המשאית הירוקה והחסכונית של השנה
27/4/2012
סקניה תספק 231 אוטובוסים לעיר הבירה סנטיאגו
23/4/2012
סקניה השלימה אספקת 211 אוטובוסים בתשעה חודשים
20/3/2012
התבצע רישום משאיות היורו 6 הראשונות
7/3/2012
סקניה עוברת להנעת צי המשאיות שלה ב-ביודיזל
15/2/2012
הזמנת של 1,000 משאיות סקניה בבריטניה
26/1/2012
סקניה תספק 375 משאיות ליצרנית משאבות בטון הגדולה בעולם
סקניה החלה לספק מנועים לכלי רכב לגרירת מטוסי נוסעים שפותח על ידי התעשייה האווירית הישראלית

12034 2סקניה חתמה על הסכם לספק 3000 מנועים. כלי הרכב המיוחדים תוכננו ופותחו על ידי התעשייה האווירית הישראלית עבור החברה הצרפתית  TLD צרפת, חברה המתמחה בציוד קרקע תומך מטוסים (GSE).

הגוררים יהיו זמינים בגרסאות צרות לאיירבוס
A320 וגירסאות רחבות לסדרת A380, ושניהם מופעלים על ידי מנועים שיסופקו על ידי סקניה. הגרסה הצרה תופעל על ידי שני מנועים 9 ליטר בעלי 294KW  כל אחד, ואילו הגוף הרחב ישתמש בשני מנועי V8 16 ליטר בעלי  566 KW כל אחד. המנועים עומדים בתקני פליטת יורו-4.

מנועי סקניה נבחרו על ידי חברת
TLD  הודות לעיצובם הקומפקטי והמודולרי, המכין אותם להתפתחויות החקיקה העתידיות בתחום הפליטה.

הגוררים ישמשו כדי להעביר מטוסים בין שערי היציאה למסלול. בצורה זו נחסך דלק סילון, מופחתת פליטת גזי חממה ונמנע רעש מטוסים, וזאת מאחר והמטוסים לא יצטרכו להניע עד מספר דקות לפני המראה.

הפיתוח של הגוררים הינו מיזם משותף בין התעשייה האווירית ואיירבוס, ויש לו פוטנציאל לייצור של 1500 גוררים. ניסויים התחלתיים כבר החלו עם בואינג 747 של לופטהנזה בגרמניה ועם איירבוס בצרפת.

 
בניית אתרים בניית אתרים Media4u