Max's Home Page
חצר טכנית
   מבזקים
20/8/2013
שתי משאיות סקניה בסין עברו יותר מ- 3 מיליון קילומטר
23/7/2013
סקניה מספקת לראשונה בעולם משאיות יורו 6 מונעות בגז
30/6/2013
מהנדסי סקניה זוכים להוקרה מצד פורשה
30/5/2013
פעילות המשאיות של סקניה מתרחבת גם בקולומביה
20/5/2013
המשאיות החדשות של סקניה יפחיתו את הוצאות הדלק
17/4/2013
400 משאיות סקניה בצפון שבדיה
24/3/2013
סקניה וסימנס בשיתוף פעולה לפיתוח כלי רכב חשמליים
25/2/2013
סקניה מצטרפת ליוזמת הסחר ההוגן של האו"ם
12/2/2013
סקניה תספק 709 שלדות אוטובוסים לרוסיה
30/1/2013
סקניה נכנסת בפעם הראשונה לשוק האוטובוסים ההודי
18/12/2012
כבאית ורודה של סקניה היא כוכבת קמפיין מודעות לסרטן בשירותי ההצלה
17/12/2012
סקניה החלה לספק מנועים לכלי רכב לגרירת מטוסי נוסעים שפותח על ידי התעשייה האווירית הישראלית
26/11/2012
משאבת הבטון הגבוהה בעולם הורכבה על משאית סקניה
14/11/2012
סקניה נבחרה לחזק את צבא פינלנד עם מנועי V8
31/10/2012
סקניה סיפקה משאיות יורו 6 ראשונות בגרמניה
9/9/2012
הגעת דחסני אשפה עבור הלקוחות ירא"ב וטל אל
23/8/2012
סקניה נבחרה כספקית בלעדית של משאיות כבדות עבור חברת הדואר והלוגיסטיקה המובילה בסקנדינביה
2/8/2012
מערכת בקרת השיוט של סקניה זוכה בפרס איכות סביבה
1/8/2012
משאית חשמלית מספקת אלטרנטיבה לתובלה קונבנציונלית
18/6/2012
משאית הדגל סקניה R 730 זוכה בתואר "חדשנות וטכנולוגיה"
13/5/2012
סקניה R480 - המשאית הירוקה והחסכונית של השנה
27/4/2012
סקניה תספק 231 אוטובוסים לעיר הבירה סנטיאגו
23/4/2012
סקניה השלימה אספקת 211 אוטובוסים בתשעה חודשים
20/3/2012
התבצע רישום משאיות היורו 6 הראשונות
7/3/2012
סקניה עוברת להנעת צי המשאיות שלה ב-ביודיזל
15/2/2012
הזמנת של 1,000 משאיות סקניה בבריטניה
26/1/2012
סקניה תספק 375 משאיות ליצרנית משאבות בטון הגדולה בעולם
התבצע רישום של משאיות היורו 6 הראשונות
לאחרונה אימץ האיחוד האירופי את תקנות יורו 6 בנושא פליטת רעלים, וכעת הוא מאפשר לבצע רישום רכבים כבדים תחת התקנות החדשות.
 
סקניה כבר החלה לספק משאיות יורו 6 ללקוחותיה בכל רחבי אירופה. המשלוח הראשון התבצע בהולנד, במהלך פברואר, ומאז נרשמו משאיות גם בשוודיה, שווייץ ומספר מדינות נוספות יפתחו את הרישום ליורו 6 במהלך השבועות הקרובים.

תקן יורו 6 החדש עבור רכבים כבדים יהפוך למחייב באיחוד האירופאי ובמספר מדינות שכנות, החל מה- 31 בדצמבר 2013 עבור משאיות חדשות, וכעבור שנה עבור כל הרכבים. סקניה מספקת משאיות העומדות בדריות התקן תחת כבר כמעט שנה, אך לא יכלה לרשום את המשאיות כעומדות בתקן עד לאימוץ התקן.

כדי להאיץ את המעבר, ממשלת גרמניה הרחיבה לאחרונה והגבירה את השקעות המדינה בתעשיית הרכב כדי לתמוך ברכבי יורו 6, אשר יפחיתו את רמות פליטת המזהמים. במקביל, כבר יצאו לדרך דיונים בנושא הפחתת האגרה עבור רכבי יורו 6 הנוסעים בדרכים המהירו של גרמניה. התמריצים יכולים לקזז בצורה משמעותית את עלויות הטכנולוגיה החדשה.

"אנו מברכים את ההחלטה של ממשלת גרמניה, התומכת בלקוחות המעוניינים להשקיע בטכנולוגיה נקיה יותר", אמר מרטין לנדסט, סגן נשיא בסקניה.

השוואה עצמאית של ערוץ תקשורת אימתה את ההצהרות של סקניה לגבי המשאיות החדשות – צריכת הדלק של מנועי יורו 6 אינה עולה על זו של מנועי יורו 5.  למעשה מבחנים אלהמראים כי צריכת הדלק אף נמוכה יותר, תחת אותם תנאי נסיעה.

מספר טכנולוגיות חדשניות מסייעות להפחית את פליטת הרעלים בצורה משמעותית. ניטרוג'ן ופליטות חלקיקים מצטמצמות ב- 80 אחוז בהשוואה ליורו 5.

סקניה מציעה כיום מנועי יורו 6 של 13 ליטר עם  440 ו- 480 כוח סוס. היורו 6 הוא צעד ראשון לקראת סטנדרט עולמי עבור אירופה, צפון ארה"ב ויפן.

 
בניית אתרים בניית אתרים Media4u